dilluns, 18 de novembre del 2013

Amb ganes de millorar l´educació

Héctor Pons Riudavets: 
"Ahir matí vaig anar a Mercadal, on es celebraven ses Jornades de Tardor de Menorca Edu21 Va ser molt interessant, sa veritat, i vaig veure molta gent amb ganes de canviar aspectes des sistema educatiu que són millorables. Me va agradar sentir-me entre un grup de persones amb qui compartia gran multitud de criteris i opinions i me va dur a creure -una vegada més- que és possible fer alguna cosa per noltros mateixos. Que és possible, de fet, fer moltes coses i canviar moltes coses per noltros mateixos. I és per açò, perquè m'ho crec, que hi dedic temps a aquest objectiu. Bon diumenge".



Cati Febrer, mare
Bon dia. Ahir no vaig poder assistir a sa jornada de tardor i en tenia moltes ganes. A s'anterior vaig venir i va ser una experiencia increible.Com a mare,nomes dir,que tant debó més gent estigues tan implicada com els allà presents.Hi ha molts joves que necessiten d'aquest pacte,necessiten docents que els motivin i els comprenguin.Moltes gracies per sa feina que feis.Una abraçada a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada